fbpx

Stap 2 van 2: Verleng uw garantie

Vul het formulier op deze pagina in om uw garantie te verlengen tot 6 jaar.

Verleng uw garantie tot 6 jaar

Vul onderstaand formulier in om uw registratie en garantieaanvraag te voltooien.

 Of lees meer

 

 

Met ons servicecontract zorgen wij ervoor dat uw AED in topconditie blijft. U weet immers nooit wanneer u hem echt nodig hebt. Regelmatige controle en periodiek onderhoud zijn daarbij van groot belang. Vergelijk het maar met bijvoorbeeld het jaarlijks onderhoud aan uw Cv-ketel. Met het afsluiten van een servicecontract bent u er voor een vast jaarlijks bedrag van verzekerd dat uw CardiAid AED goed functioneert.

Wat houdt het servicecontract en de verlengde garantie in?

Voor € 149,- per jaar zorgt u er voor dat uw AED in topconditie is en gebruiksklaar wanneer u hem nodig heeft. Wij leveren u het volgende:

Periodiek:

  • Elke 3 maanden controleren wij met u de functionaliteit van de CardiAid AED.
  • Elke 24 maanden komt een gecertificeerde servicemonteur bij u op locatie om het volgende onderhoud uit te voeren:
    • Vervanging van de hoofdbatterij
    • Vervanging van de back-up batterij
    • Vervanging van de elektroden
    • Doormeting van de AED met speciaal daartoe ontwikkelde diagnostische meetapparatuur. Hierbij wordt ondermeer de kracht van de te geven schok gemeten door het simuleren van een hartstilstand.
    • Controle op de software. Indien nodig wordt de software aangepast conform de meest recente ERC/NRR-richtlijnen
    • Controle op overige beschadigingen en onregelmatigheden
  • Na controle wordt de AED voorzien van een AED keurmerk sticker. Tevens wordt het testrapport bij ons opgeslagen in uw persoonlijk dossier.

Na een inzet:

  • Lezen wij de AED uit en stellen wij desgewenst de ECG data van de patiënt ter beschikking aan de behandelend cardioloog
  • Wordt de AED binnen 24 uur opnieuw gebruiksklaar gemaakt
  • Wordt de AED binnen 24 uur voorzien van nieuwe batterijen
  • Wordt de AED binnen 24 uur voorzien van een nieuwe set elektroden
  • Heeft de betrokken hulpverlener recht op 2 sessies met een daarin gespecialiseerde traumapsycholoog

Gedurende de gehele looptijd:

  • Kunt u 24/7 contact opnemen met onze helpdesk voor het melden van een storing of een inzet
  • Worden technische mankementen opgelost
  • Heeft u recht op een vervangende leen AED indien de storing niet ter plaatse kan worden opgelost
  • Ontvangt u een nieuwe AED in geval van een onoplosbare storing